Skilsmässa asså!!

Orkar snart inte med skiten längre.. Sånt jävla tjafs här hemma nu.. Har lust att bara dra ifrån tills det är över. Mamma flyttar ju snart o då tar det antagligen slut! De uppför sig som ett tonårspar som gör slut. Allt jävla skitsnack asså dt trodde jag man växte ifrån..o bråka om vem som ska ha vad, de vågar inte fråga varandra .
Det e ju inte så svårt? eller?! tydligen! Jag blir så orolig av sånt här..inte i hjärnan men i kroppen. Konstant ont i magen, huvudvärk, trötthet men kan ändå inte sova, ligger o stirrar i taket hela natten. Ussch för det här. Alla är så tjuriga hela tiden, o klagar på att dom mår dåligt över dt här...Men ta inte ut dt på oss då? Förstår när barnen är mindre att de tar åt sig dt, o tror att dt e deras fel. Fast jag ska väl vara glad..hade vi inte fått bo här hade vi väl hamnat på gatan eller nått. Men jag undrar vad som är värst?




Idag har jag iaf tagit en långpromenad vilket var väldigt behövligt! Rensa hjärnan lite. Ikväll blir dt efterlyst o sen hoppas på att dt går nån bra film på tv:n!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0