Livet suger

Det har varit väldigt jobbiga dager den senaste tiden så har inte orkat blogga :/ . Mamma o sebbe har nu flyttat, hundarna med. Det är väldigt tomt här hemma nu. Önskar dem kunde komma hem, men jag vet att det inte funkar så. Fan att dt skulle bli så här. Jag har inte visat för någon hur hårt jag egentligen tar dt här, jo robin vet men ingen annan. Allt känns så konstigt, dött på något sätt. Totte tog dt ändå ganska bra, eller så fort han fick massa leksaker! Just nu skulle jag nog behöva min medicin ! Aja livet suger. Här hemma är dt iaf fullt upp nu, alla ska byta rum och dt finns saker till en förbanellse! Så idag blir dt mycket o göra med mensvärk *jippi* !

Får se när vi hörs nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0