Ansiktsbehandling 16.45

Nu sitter jag här igen, har inte mycket att göra! Robin är o jobbar så jag o totte är själva! Idag ungefär vid fem tiden ska jag på ansiktsbehandling! :) Ska bli grymt skönt! I helgen ska vi hem till min kära mor o far o ska sova där! Saknar dem massor så det ska bli riktigt trevligt! Det är ju alltid kul o mobba johannes med eftersom han sitter i rullstol, Han har nämligen lyckats bryta foten på cykeln! Men det var tydligen värre än de trodde så han får inte ens stödja på foten! Men det blir nog snart bättre tror ja :) Nu ska jag nog diska lite sen ska jag ut o röka!


Pussohej

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, jadu han verkade ganska mallig över den där rullstolen när jag träffade honom igår. ;)

2009-09-18 @ 14:44:55
URL: http://www.nogg.se/carroz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0