Aaj

Hejsan.
Nu sitter jag här igen med värk i hela kroppen. Känns som jag har fått en massa glas splitter på mig med! Har hjälpt till med min mosters bil. De krockade ju med en älg så robin har köpt bilen för att ta lite delar till sin bil! Jag fick dammsuga upp allt glas som låg i bilen! Som ni kansek förstog så är vi hemma hos min mamma och pappa, vi ska sova här i natt så vi hinner lite mer med bilen! Men min rygg pallar inte så jag måste in o vila lite då o då! På måndag nästa vecka ska vi också flytta hit! Toan ska ju renoveras *suck*.

Sebbe ska snart ha uppkörning hoppas han klarar det! :) eftersom han ska få en bil av mamma o pappa så ska jag få bidrag till körkortet :) yeeey :D.

Jag har också blivit en tönt sitter o nördar maffia wars! Haha

Men hare gött pussohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0