Shopping

Det där med stallet ordnar sig nog tror jag!
Men iaf igår bar det av till staden med min älskling. Köpte gladiator sandaler som jag länge velat ha :) dom billiga alternativen var dock slut så det fick bli ett par på eurosko för 499 kr men men nöjd är jag iaf!
Jag och robin gjorde även en till liten sak som jag berättar på tisdag eller onsdag! hihi
Idag var mamma, jag o robin på city gross var inne på mantorps faschion och där hade dom tag 3 betala för 2 på jeans mamma köpte ett par och jag fick 2 :) . Snart kommer robins föreldrar hit o ska fika så ska nog hjälpa mamma o städa lite :)

Var också o kollade på ett hus igår som vi ska köpa o sen bygga sov loft och bygga ut det :) .

Ni ska också få se framöver hur blonderingen blev :)
pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0