har man tråkigt så har man :P

Har jag..? :

1. Kysst någon ? - Ja
2. blivit kysst ? - Ja
3. Blivit kramad ? - Ja
4. Sjungit ? - Det har väl alla?!
5. känt dig fånig ? - jao!
6. saknat någon ? - aa
7. Ljugit ? - aa
8. Rökt? - japp
9. Testat droger? - Nej
10. Åkt fast av polisen? - Haha ja..

Om mig.. :

1. Jag har aldrig:
2. Jag vill testa: fallskärmshoppning
3. Jag gillar: Robin
4. Jag ogillar: småkryp
5. Jag hatar: mkt
6: Jag är trött på: livet just nu :/
7: Jag vill ha:  pengar
8. Jag behöver: kläder
9. Jag behöver inte:


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: killar
2. Är du kär?: oja
3. Singel/ upptagen?: Upptagen
4. Saknar du honom/henne?: Ja.
5. Vem kysste du sist?: nae han e ju här!
6. Vem kramade du sist?: ronin
7. Längsta förhållande: det jag har nu :)
8. Första kyss?: öland



Ska btw slinga håret idag eller imorgon :) blondiie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0