4 juni

Hellu :)
Idag har vi varit i stan o köpt lite plint eller jaa 10 st , 600 kg vart det samanlagt o.O haha
Men nu känns det som att byggprojekten kan börja lite smått iaf! :) det känns härligt! Idag ska jag nog inte göra så mycket men funderar på att kanske gå en sväng med vovvarna, får se om robin eller sebbe vill följa med ( lite jobbigt o gå med 3 hundar själv )

Just nu är robin o sebbe iväg o köper pizza, yummie.

Igår var vi förresten först på nån v.i.p grej hos min farbrors fru som har öppnat en affär i lnköping så där fick vi gå runt o smaka på de grejer hon sålde. Sedan åkte vi till min moster som har flyttat.


Har ju också glömt att berätta att jag har fått en kusin :) Johanna heter hon och föddes förra veckan, har inte träffat henne än men hon e sjukt söt på korten jag sett! Det är nu man börjar längta tills en själv kan bilda familj!


Pussohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0