This is it ! Let go!

Lämna det dåliga bakom dig och gå vidare framåt! Man måste vara egoistisk ibland! Mår man dåligt av något s¨å sluta med det! Börja om på nytt o lämna det andra! Jag tror man blir lyckligare då, jag vet inte än men det är exakt detta jag ska prova. Bara tänka på mig själv och vad jag vill med mitt liv. Även om jag kanske inte vill detta är det e enda jag kan göra för att överhuvudtaget vilja leva. Jag försökte för ett tag sen o alla här hemma vet, jag skäms. Ibland önskar jag att jag dog i stället så jag slapp allting, jag vet att de e en feg utväg men ingen vet hur dåligt jag mår ibland?! Jag är såklart inte den enda som har det svårt! Men vissa klarar det bättre än andra, jag är svag och osäker jag vet inte vad jag vill eller vad jag inte vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0