Rubrik

Hej!
Har inte orkat skriva eftersom jag mått så dåligt! Försöte tom lägga in mig på psyk igen o då äre illa. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag kan inte förstå att du överhuvudtaget älskar mig längre så som jag beter mig! Har ju precis slutat på bup men ska dit igen o prata med nån annan som verkade vettigare o sen hoppas jag på en ny medicin. Jag skäms över att skriva allt som jag gör här men jag måste få skriva av mig o det är ju typ inga som läser ändå så det spelar ju ingen större roll! Jag har iaf bestämt att jag ska sluta skolan och förhoppningsvis kommer jag må mkt bättre då! Huset vet jag inte hur det blir med, vill inte bo så nära pappa han ska bara klaga hela tiden, jag orkar inte med skiten mer! Igår förklarade jag för mamma att jag ville ta livet av mig och att jag försökt många gånger. det känns bättre nu när hon vet men jag skäms också.

Men de blir förhoppningsvis bättre snart o då är barn planerat! eller kanske iaf :P

Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0