Rubrik

God kväll ;)

har glömmt o berätta en sak o.O
Jag har gett bort alla mina tokio hotel grejer! det kändes så jävla skönt! det kändes ju så dumt att slänga de så det kändes jätte bra att se nån annan bli skit glad för grejerna!! Jag gav dem till marcus ( jennys lillebror ) !

Nu sitter jag här o dricker nån cider med vin i, skit god faktiskt! o så lyssnar jag på snuff med slipknot! Älskar den låten så otroligt fin! ikväll blir det tacos för våran del men har inte bestämt om jag ska äta lr inte blir så irreterad på alla eller inte just under maten, jag är redan irreterad på alla igentligen! ha ha

Funderar ganska mkt på flytten just nu det känns såklart både bra o dåligt! Vet ju hur deprimerad jag blev när vi bodde i lägenheten i vikingstad. Den här lägenheten är ju större o bättre men den e  i mjölby!! Har aldrig ens tänkt tanken till att flytta dit, men vi bor ju närmre mickan och granne med pamela så det är ju positivt!
Undrar ju såklart hur totte kommer reagera eftersom han nu är van att kunna gå ut o in som han vill o leka med de andra hundarna hela tiden!

Rida kommer jag ju aldrig hinna :( har ju inte råd att åka hit så ofta

Pussohej


Kommentarer
Postat av: Minnali

Hoppas du får en bra fredag :)

2009-07-31 @ 21:56:25
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Leia

Tröttnat på dom? :P

2009-07-31 @ 22:39:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0