Party

Hejsan!
Jag vakna för ungefär en timme sedan men vädret suger ju så det gör ju ingenting!
Igår blev det först att åka till ljungsbro stannade o pratade med jennys föreldrar, de e ju alltid trevligt :)
Sen bar det av ut i skogen till nån johanna o sanna. Dom hade sagt till niclas att han o robin skulle komma själva, hon sanna var robins ex haha det trodde dem ja, jag skulle vara dryg mot dem men jag vet inte hur man gör x D.
Sen tog dom snåltjus till ljungsbro och då åkte vi ut till skiestad på bonnfest! Där träffade vi carro o lite mer folk.
Där var det också nåra jävla fjortisar som höll på o klänga på robin, när jag väl hade samlat mod till att slå till henne (och fått med carro ) hade hon åkt hem uusch!

Pussohej


Niclas o jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0