Hemma igen

Hejsan!
Har varit hemma ett tag nu, orkade inte med allt bråk därnere.
sen kommer man hem till en sinstia o de känns ju jätte skönt! Eller inte ! Förstår inte hur det kan bli så stökigt!
Sen igår blev det ännu mera bråk fast här hemma. Mamma o pappa e ju kvar där nere men de bråkar som fan och pappa kan inte sluta prata om skilsmässa. Huset jag o robin skulle fixa blir inte av då pappa inte vill ha oss här! Innan de kommer hem måste vi till lägenheten i vikingstad! Vi har inga pengar, ingen mat och ingen bensin! Lägenheten går ut sista augusti o då måste vi fixa en ny lägenhet. Går det få lägenhet om man har betalningsanmärkningar?

Just nu är allt skit och jag vet inte meningen med att ens leva!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du vet vad jag sa igår kväll sabina. Finns här om det är något, och säg till om det är något jag kan göra. Det här löser sig, ska du se! <3

2009-07-28 @ 19:28:57
URL: http://www.nogg.se/carroz
Postat av: Ida

Finns här för dig om du vill prata, det vet du <3

2009-07-28 @ 19:45:57
URL: http://marcusfruga.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0