Hej då!

Imorgon bär det som sagt av till öland! Det är med blandade känslor, just nu känns det gansa jobbigt eftersom alla ska stressa hela tiden även fast dom vet att jag inte klarar av stress. Men jag försöker ta det lugnt så jag inte får en panik attack eller liknande! Men det ska ju såklart också bli skönt att komma hemifrån o slippa bry sig om allt. Har tiggt till mig pengar av min kära mor o far också så jag ser nästan mest fram emot att shoppa i borgholm har ju inte köpt något till mig själv på evigheter!! Det suger att vara pank!

Hoppas det är bra väder me så man kan sola o bada, just nu ser det ju inte så just ut menmen man får ju alltid hoppas på det bästa.

Ska snart sova så jag är utvilad imorgon! Har massa att göra imorgon med har knappt börjat packa än! haha

Aja ni kommer nog inte höra nått från mig på en vecka nu men kameran e såklart med så jag ska ta massa bilder :).

Pussohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0