Depp

Sakta men säkert kommer allt tillbaks! Helvetet kommer snart att börja igen och jag vet inte om jag orkar ännu en gång. Varför kan man inte bara ha underbart glada dagar. Alla bara klagar hela tiden. Det stör mig att inget fungerar, förut innan allting hände kunde jag iaf tränga undan det och jag hade vissa sätt att må bättre , nu fungerar ingenting!
Jag är också så jävla förbannad på bupp! Jag har tjatat hela tiden om att tbl inte fungerar men de lyssnade inte, mitt sista möte där sa jag det ingen o då sa dom att det var farligt att använda dom då. Jag ska sluta med dom snart jag både vill o inte vill! Jag vill inte att dom ska ta slut så jag äter bara ibland när jag känner att jag mår dåligt! På bup sa dom att de hjälpt mig så mkt de kunnat men de har bara förvärrat allting! " ha ett bra liv" joo tack dra åt helvete!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fy fan va sjukt, varför testar dom inte bara att ge nån annan medicin. finns ju massor, så nån borde ju fungera :/

finns här för dig! <3

2009-07-04 @ 13:58:56
Postat av: Ida

Finns här för dig om du vill prata det vet du <3

2009-07-05 @ 15:46:44
URL: http://marcusfruga.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0