Svar

Tänkte svara lite på kommentarerna!

Tokio Hotel tröttnade jag på för nått år sedan men har ändå inte gjort mig av med alla saker!
I morse hittade jag min signerade skiva på blocket x D haha menmen skönt att jag slipper ha skiten!

Jag såg alltså gladare ut förr? hmm det vet jag inte om jag var men jag vågade kanske inte visa hur jag egentligen mådde! På första bilden va ja ganska full bara så ni vet x D haha Visst jag kan väl kanske se att jag mår sämre nu men det är för stort sett alla vet om vad som hänt mig! jag var också van att bearbeta min deprisson på mitt sätt o när man går hos en psykolog o sånt får man inte använda sin egen tecknik utan då ska man använda deras!
Självförtoendet är lite bättre nu! Men nu har jag pojkvän o så vidare o då orkar man inte sminka sig o platta håret varje dag!

Nu ska jag äta frulle

Pussohej

Kommentarer
Postat av: Elina

fin blogg=)

2009-08-01 @ 18:03:42
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0