Svar till Anonym ( igen, blir trött på er nu )

För det första kan man inte spåra IP adresser hemifrån om man inte är en Hacker det är lite för svårt för lilla dej o din kille. O för det andra så kan man inte spåra en dator utan hemadressen som dator finns på inte själva datorn okej... Nästa gång ta reda på mer fakta innan du ska skrämma en person igen okej hahhaaaha:P

Haha för det första var det inte jag och min kille som gjorde det! Det var min mamma! Min mamma har också gått en data utbildning så hon vet hur man gör! Och jag vet vilka personerna är och jag vet vart de bor! Konstigt att allt stämmer då?! Adressen var iaf rätt och namnen så det e ju ganska konstigt!
Ni kan sluta lägga er i hela tiden!



Sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0