SVAR

Anonym om Fegis:
Jag tycker bara synd om dig. Du skriver om mig men inte mitt namn, det är ju samma sak men det fattar ju inte perfekta du. du som har ett så underbart liv:D

Om det är någon det är synd om så är det väl dig ! Hoppas du är nöjd att jag hoppat av skolan nu för det är helt och håller din förtjänst :D! Nej jag tycker inte det är samma sak eftersom jag inte skriver ngt om dej! Men det e ju som vanligt du tror att allt o alla bara bryr sig om dig! Ingens liv är perfekt! Varken ditt eller mitt! Men jag är nöjd med mitt liv nu! Jag har allt jag kan önska! En underbar pojkvän, underbara vänner! Och en underbar familj! Det är väl mer än vad du har iaf?


Idag ska jag iaf på rix fm! Egentligen känner jag inte för att gå men min lillebror fick inter vara kvar så länge om han var själv så jag följer med för hans skull!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, man kunde ju tänka sig att det var hon, mogen som hon är x) haha

2009-08-20 @ 14:54:36
Postat av: bella

Vad har Sandra med det här att göra? Det var inte Sandras fel att du hoppa av skolan, det är fegt och jävlit omoget att säga att det var hennes fel.Jag tykcer att allt det är är omgoet av både dig och mig, men ja tkr ja har mer rätt i mina meningar som JAG har skrivit till dig. Jag tycker synd om dig faktiskt och jag tycker det är tråkit hur allt blivit. Men dra inte in Sandra hon har redan lagt ner allt men ja kunde inte för du har behandlat mig men även Sandra och Sophie som skit även om vi inte gjorde ett skit mot dig, lr jo att tro på dig var väll det så kallde felet jag gjorde isf. Att vi "släppte" in dig igen i våran vänskapskrets igen var väll ett stort fel. Det roliga med allt är ju också att du hart hört av dig till oss flera gånger men ändå så säger du att det är vårat fle att du är deprimerad och du skyller på Sandra som att det var henne fel att du hoppa av skolan. gör inte det, för du vet att det inte är sant. Herregud folk bråkar men det finns gränser Sabina. Både för dig och mig. och jag inser när ja krossat min så tkr du borde inse också snart att du gjort fel en hel del gånger också. Ja har itne sagt att mitt liv är perfekt, det är det verkligen inte . men ja har vänner,familj och framtid och jag trivs med mitt liv också. Men Sandra har ignet med mina meddelanden att göra. så kom igen.

2009-08-20 @ 17:58:56
Postat av: bella

Jag ska inte läsa din blogg mer och ja ska inte kommentera, Sandra började kommentera men jag fortsatte det hela sen !

2009-08-20 @ 18:15:42
Postat av: sandra

förstår inte hur du har fått det till att det är jag som har kommenterat eftersom jag inte ens brukar läsa din blogg. Jag fick reda på att du anklagat mig genom någon annan som läser din blogg. Jag blev först jävligt arg, men sedan ledsen. Hur kan du bara anta att det är jag utan någon som helst anledning? vi har ju inte ens haft någon kontakt med varandra. jag tänker inte sjunka till din nivå och skriva en massa drygt utan jag ber dig bara att ta bort inlägget, eftersom det klart och tydligt står mitt namn. Och så kan du ju ta reda på vem det verkligen är i framtiden, för jag har ingget med det här att göra.

2009-08-20 @ 18:29:25
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 20:03:58
Postat av: sandra

mitt namn är borta men det var ju inlägget som skulle bort. ta bort det nu!

2009-08-21 @ 13:30:45
Postat av: sebbe

Hahah moget av sandra o bella då ^^ två små jävla töntar! Sandra ska få för det hon har gjort :)

2009-08-25 @ 14:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0