Svar

Tror du ärligt talat att nån vill ha dig som barnflicka när du själv verkar vara en rätt misslyckad tjej på 17 år som inte klarar av skolan och bråkar med sina föräldrar, inte nog med det så skriver du att du vill dö och att livet inte är värt att leva och att du är deprimerad osv. Föräldrarna som vill ha dig som barnflicka måste det också isåfall vara något allvarligt fel på.

Men gå o dö! Du känner inte mig? Tror du att folk i min omgivning märker att jag e deprimerad? När jag är 18 kommer jag dels få starkare medicin o då kommer jag inte ens må dåligt! Och vadå bråkar med mina föreldrar? Jag är så nära mina föreldrar att du aldrig kan ana! Jag bråkar inte me dom! Och nej jag klarar inte av skolan p.g.a att jag valt fel linje, jag är en stressad person och klarar inte av att ha så långt till skolan som jag har nu! För det första ska jag även bara ta ett sabbatsår nu o se hur det känns om ett år! Anledningen till att jag inte klarar av skolan är på grund av en person!
Och nej jag är ingen misslyckad person ! Mitt liv är perfekt. Jag har världens bästa föreldrar, syskon och pojkvän.
Jag tar också ansvar för allt jag gör! Jag har en hund och en häst jag tar hand om och det klarar jag jätte bra!

fegt o va anonym!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Stå på dig tjejen!

2009-08-09 @ 14:43:57
Postat av: Anonym

jo ditt liv verkar ju vara så perfekt att du skriver att du inte vill leva, jävlar så bra det är då!

2009-08-09 @ 18:26:40
Postat av: Carro

Bra Bina, stå på dig! Du är jättebra som du är! Det viktigaste är att du själv vet om det. :)

2009-08-09 @ 20:56:58
URL: http://rockpunkfreak.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0