Sol

Hejsan! Igår var vi på skänninge marken, var inte så mkt att ha tyvärr! Ida skulle dit idag men jag vet inte om vi ska dit!
 :( Ingen vill dit igen! :(.

Idag har vi iaf åkt cab lite , åkte till mjölby och åt frukost! Det e ju så grymt varmt idag! :) Älskar sommaren!
Just nu håller sebbe på att fixa punkteringen på moppen. Det hände när jag skulle skjutsa johannes till en kompis i vikingstad! Jag fick köra i 10 km hela vägen hem. Då var jag förbannad kan jag ju säga!
Ikväll kommer mickan hem! Hon har varit i bosnien jäääätte länghe så jag ser verkligen fram emot att träffa henne.

Pussohej
    Ska nog se om nån vill hänga med o bada sen :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Men Sabina, du hittade ju ett så fint rosa linne? Men just det ja, det var ju sååååå äckligt material...haha;)

Jaja, du fick chips iaf, det är alltid något.



Trevligt var det hursomhelst:)

2009-08-06 @ 14:31:10
URL: http://www.nogg.se/carroz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0