Pizza

Hejsan! Har precis vart ute i skogen! Hitta massa stora svampar :) Robin håller på att rensa dem nu för de ska till hans farmor o farfar imorgon! Funderar också på att ta en dusch snart ( känner mig ganska o fräsch ). Sen blir det Pizza, vi får se om vi kan skrapa ihop till en varsin annars får vi dela på en pizza. Ska panta burkar med för annars har vi inte ens råd med en halv!  ( gud vad jag tjatat om pizzan idag ;) )
 Pussohej



Svar på kommentar: Jag anser att om man har nån/något att bry sig om så får man mer livslust och därför blir man gladare och mår bättre. Jag vet ganska många som har varit djupt deprimerade och sedan fått barn och blivit mkt bättre! Men jag ska såklart vänta tills jag känneer att jag mår bättre innan jag skaffar barn. Jag ska t.ex. när jag fyllt 18 gå till vuxen vården istället, de sägs vara mkt bätttre. Ska även försöka byta medicin så jag får en starkare som hjälper. Man kan också få el chockar och akupunktur mot deprisson så tänkte även höra med dem lite om de och se om de vore ett bra allternativ för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst det är ju jättebra om du skulle må bättre av att skaffa barn, men ni har ju inga pengar skriver du ju så hur hade du tänkt dig att kunna ta hand om ett barn utan pengar?

2009-08-04 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0