Nu var det länge sen sist!

Har varit väldigt ocosial nu känner jag, men har helt enkelt inte orkat! Idag kommer iaf micke o ska sko bosse! Sen drar vi nog iväg till mickan en sväng! Sedan bär det av in till staden där vi ska kolla på ett köksbord och kanske även ett soffbord! Nu är det ju bara en vecka kvar exakt tills vi flyttar, guud så skönt! Längtar som f*n. Ska bli så underbart att entligen få ha ngt eget igen!

En annan sak som känns skönt är att alla börjar skolan nu! Medans jag bara sitter här o söker jobb! haha!
Det ska bli så skönt att slippa skolan och allt som hör till. Självklart kommer jag ju sakna vissa personer med det finns ju också vissa som jag hoppas att jag aldrig mer kommer att träffa! Vissa folk vill ju bara förstöra för andra eftersom de själva egentligen mår så jävla dåligt!

Btw Den anonyma som skrev till mig!  Haha jag vet vem du är ! Fasst ska jag vara ärlig så förstod jag redan innan att det var du! Men ska du skriva ngt drygt nu så kan du lika väl skriva ditt namn! ÄGD



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=10804
På denna sidan tycker jag ni kan bli medlem! Kommer man upp i ett visst antal poäng så får man presentkort skickade hem! På bland annat stadium och din sko! Sidan är helt gratis och det är lätt att få poäng! :)


Pussohej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du har rätt! Jag blev så ägd av dig vännen!

2009-08-20 @ 07:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0