IP adress

Till er som skrivit! Jag har era ip adresser och vet exakt vilka medelanden som ni har skrivit, och jag vet vilka adresser datorerna finns på. Så ni behöver inte ens fortsätta mer! Tycker det är dålig stil att ljuga både för mig och för mamma! Och nej jag tänker inte ta bort inlägget då det stämmer!  Innan ni började skriva skrev jag ingenting om er! Men när jag förstod vem /vilka det var blev jag irreterad och skrev! Jag skriver inget om er i fortsättningen så skriver ni ingenting till mig! ok?



Men iaf! Igår skulle vi ju se på caravanen men eftersom det spöregna så stannade vi hemma hos mickan ist! Det kom lite folk så vi hade fest där! :) Idag blir det nog lungt !

Pussohej

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första kan man inte spåra IP adresser hemifrån om man inte är en Hacker det är lite för svårt för lilla dej o din kille. O för det andra så kan man inte spåra en dator utan hemadressen som dator finns på inte själva datorn okej... Nästa gång ta reda på mer fakta innan du ska skrämma en person igen okej hahhaaaha:P

2009-08-22 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0