Hejsan!

Hej igen!

Snart blir det nog dags att gå o lägga sig! Är ganska trött redan o klockan är bara 8 men men det är som vanligt, jag skulle nog kunna sova hur länge som helst! Jag går alltid o lägger mig tidigt och går upp sent! Det jag ville säga var att jag nog bestämt mig för att uppsöka vuxenvården när jag fyllt 18! Alla säger ju att dom är mkt bättre än bup så jag hoppas värkligen de kan hjälpa mig mer än de på bup gjorde! Jag känner att jag snart är ganska redo för att berätta vad som hände och det är väl först då de kan hjälpa mig på riktigt! Men på bup tjatade de bara om det! Det är andra saker jag behöver hjälp med också! Som ex. Depsisson, stress, trötthet, tvångstankar och ångest!
Har ni någonting ni verkligen är pedantiska om?! Jag har mina kläder, de ska hänga i speciell ordning och ändrar nån så märker jag direkt! Jag skulle aldrig kunna lägga ner kläderna i en byrå eller liknande utan att få ångest! Så fatta vad jobbigt det känns nu. När vi ska flytta o jag måste ha dem i en kartong!

Imorgon ska vi iaf packa! Känns skönt att äntligen få det överstökat! Men det är ju lite i sista minuten!

Vet ni btw vad robin har gjort?! Snaggat sig o.O . Sen fick han också för sig att prova hur han såg ut i skin head så han raka skallen med rakhyvel! Ser för jävligt ut men de växer ju ut igen som tur är! Han kommer ju ändå alltid att vara min älskling! <3

Pussohej





Escape the fate <3 KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0