Hagel! Åska! Blixtrar!

Hejsan :)
Igår blev det att åka o sätta in skatteåterbäringen på mitt konto, sedan åkte vi till bostadsbolaget för att höra om de var klara med renoveringen av våran lägenhet! Det var dem så vi åkte upp o kika och det var skit snyggt! Sen åkte vi till ikea för att kolla lite matbord men det var lite dyrt så det blev en pajform och hundbajspåsar! Sedan bar det av till Ö&B det tog ett bra tag att ta sig dit på motorvägen gick det bara att köra i ca 50 km/h. Varför? Jo det haglade som fan och var värsta åskvädret. Men på Ö&B hittade vi iaf lite smått o gott! Sen åkte vi hem för att hämta kartonger och sedan åkte jag,robin,ankan och sebbe till vikingstad o packa. Men sebbe o robin var ju såklart tvugna att åka till systemet o robins föreldrar så jag o ankan packa det mesta själva! Vi är dock inte klara än men det känns skönt att ha börjat lite. Det är ju bara lite mer än en vecka kvar! Vi ska också få det dyra matbordet som robin ville ha av sina föreldrar och det känns ju skönt! För nu får vi ju plats med ett vanligt matbord! :) Idag ska vi skjutsa sebbe till john som bor i norrköping och då ska vi även passa på att lämna lite grejer till skolan samt kolla lite på new yorker :) Just nu känner jag inte för att åka någonstans menmen. Jag har ju lovat ;)

Pussohej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0