Folket pierca sig idag :)

Hejsan!
Igår mådde jag inget vidare så orkade inte blogga! Men idag är dt bättre :) . Jag och Robin följde med ankan o sebbe till ankans farmor o farfar. sedan hämtade vi upp Diana och Rave. Folket skulle ki pierca sig idag :P
Jag hade också tänkt att pierca mig men hittade inte min stav :( Man var tvungen att ha med sig egen stav! Men efter att ha sett de pierca sig blev man ganska avskräckt eftersom det såg ganska brutalt ut! Men resultatet blev iaf skit fint! :)



Diana!



Ankan!



Sebbe!


Det var allt för denna gången ! Pussohej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja men d e ju coolt;)

2009-08-12 @ 16:40:53
URL: http://learntolike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0