Fegis

Haha det är så fegt att du är anonym! Vågar du inte stå för vad du tycker och tänker? Vad har du med mig att göra? Varför bryr du dig så mkt? Vrf inte sköta sig själv istället, du verkar inte må så bra du heller eftersom du måste klanka ner på andra!  Fegis!

Haha men iaf idag tog vi oss en tur till skogen! Vi hittade bara lite svamp men i morgon ska vi till det stället vi alltid hittat så mkt! :)  Idag skulle ankan, sebbe och diana egentligen ha piercat sig men hon som skulle göra det blev sjuk! när hon blir frisk ska nog jag också passa på ;) Men vet inte riktigt vart jag vill ha !? vart tycker ni de e snyggt?  Men sen ska vi nog iaf åka till lägenheten o packa ihop lite saker o städa o såe för vi flyttar ju om 2 veckor! Jag har även försökt att få tag i rektorn på skolan så jag kan säga att jag tänker hoppa av och då slipper jag förhoppningsvis åka dit på onsdag, känns onödigt att åka ända till norrköping för att bara skriva på ett papper. De kan ju lika väl skicka det! :P

Hörs kanske senare pussohej



Busfrön!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bröstvårtan är snyggt ;P

Eller tungan :D

2009-08-10 @ 19:11:19
Postat av: Anonym

Jag tycker bara synd om dig. Du skriver om mig men inte mitt namn, det är ju samma sak men det fattar ju inte perfekta du. du som har ett så underbart liv:D

2009-08-20 @ 07:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0