Deprimerad

Vad ska man göra när man inte orkar något längre? När allting går fel? Många gånger skulle jag helst av allt lägga mig ner o dö, varför gjotrde jag inte det tidigare så jag slapp? Jag vill inte svika alla men förut visste ingen då kunde jag bara försvinna o lämna tiotusen frågetecken det skulle vara härligare än o göra det som de e nu. Jag har kommit närmre mamma på sistone vilket är det enda positiva. Men alla andra har jag i storts sätt gömt mig för! Jag orkar inte umgås längre! Vill sitta hemma o ruttna typ! Vill inte flytta häller igentligen det känns så dumt när man inte har ngt val! Ändå andledningen till att jag skulle vilja flytta nu är för att komma hemifrån o slippa allt tjat från pappa o alla!

Hoppas alla andra har det bra ! Pussohej

Kommentarer
Postat av: Minnie

Vem är egentligen the original barbie? Kissie, Dessie, Paow eller BB?

2009-08-01 @ 19:36:22
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0